- ellen? finn fem fisk fel?

har blivit lite skrivande idag för min del.. teorikursen igår gick faktiskt bra, jag dog inte. jag levde rättaresagt på ett gäng bönder framför mig som jag diggade rejält, dom gjorde mina 3 långa timmar roliga och korta... dom drog lite havdhems inhemska skämt, hela familjen skrattade precis till samma skämt, dom visste vad som gällde i deras släkt iallafall. farfar, morster, faster och typ allihopa var ju också såklart på plats, i like...
annars var det skola idag, slutade tidigt och sedan var det stan för att fixa med mitt jävla id-kort och massa annat, hittade jeans och tröja, nu rullar bara pengarna iväg ja... ikväll har jag tränat, eller jag var ute och sprang själv. herrejessus, jag dog rättaresagt i regnet. fick ta några pauser unden granarna där det var någolunda torrare, det tackar man för... jag var iallafall hyfsat genomblöt när jag var klar, men jag är bra jag stod ut utan större utbrott mot mina vänner eller rättaresagt gustav stackarn, nu är det dusch och sedan väntar min fortsättning på OC, i love it...


only for you.

Kommentarer
Postat av: A

ni skriver ju aldrig!

2008-08-28 @ 16:17:12
Postat av: Stina

vi har vart dåliga, och karro vet jag inte vart hon håller hus. men jag ska bli bättre! i promise..

2008-08-28 @ 17:27:54
URL: http://karolinastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0