arlanda

som ni kanske fattar sitter jag just nu på arlanda och har funnit mig till rätta vid datorn, ha. Åkte från alina och karr idag vid 1 tiden, egentligen var det mening att dom skulle följa med. men det kändes som att dom sov så gott i sina sängar, och där kunde dom allt få sova tyckte jag. Så jag åkte in själv iallafall, men när jag kom fram träffade jag min syster och hennes kompis. Så vi käkade lunch tillsammans och sedan begav oss ut på shoppingrunda, hittade en del saker så det kändes skönt. mina pengar tar slut så snabbt och jag vet inte vad jag gör riktigt med pengarna och bättre lär det ju inte gå nu när vi är på tax free imorgonbitti, goodworkgirl! tillslut tröttade dom som sagt på stan och jag gick själv och senare träffade jag en annan kär vän som jag inte träffat 2-3 veckor. så det kändes skönt och roligt att vi träffades och hade en del att prata och reda ut! Vid 7 tiden mötte jag upp sis igen och vi träffade vår kära mamma och pappa som kommit fram och sedan begav vi oss till arlanda och checkade in på hotellet, gjorde i ordning oss sen gick och åt tillsammans. vid 10 tiden kom även min kära bror och nu är vi samlade hela gänget och skall väl snart gå och lägga oss för imorgon väntar en lång dag. Jag ska försöka uppdatera när jag kommit fram! ciao!



jag blev inte förvånad, jag blev inte chockad heller
det kom som väntat min vän, eller kanske föredetta vän.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken vän?

2008-08-11 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0