dagarna bara rinner förbi

igår hann jag aldrig skriva, för jag somnade.. jag var iallafall och tränade och blev väldigt imponerad utav teven som fanns i springmaskinen. i like it a lot! iallafall har jag varit iskolan idag, slutade halv 4 senaste dagen fast vi hade ifs soooov morgon!  nu har media klassen iallafall åkt på läger också, jag saknade en del utav dom iskolan, en aning tomt.. men dom verkar ha roligt där borta iallafall, enligt alinaas blogg.. sen skulle jag på stan och fixa kollegeblock, men jag hittade inte dom rätta. så jag blev inget med det, mina lärare börjar undra varför jag jämt kommer med papper, haha... annars har jag fått en data idag, så den håller jag på att installera nu. sen är det sågott som min nya teveeeee i think, senare skall jag träna också. hejsålänge, jag hoppas k skriver senare ikväll annars får jag väl göre dde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0