freaky friday

dålig uppdatering.
I förrgår var jag med Alina ett tag sen efter ett tag hämtade Jocke upp mig och vi åkte till Joda för att fika, de va mys! Jag kom hem rätt tidigt för att jag skulle jobba. Så dagen efter jobbade jag mellan tio till åtta. Skulle egentligen spelat match med MAXI men matchen blev inställd så de blev mer jobb för mig, mer pengar också. Sen vid åtta kom Alina och hämtade upp mig och vi åkte hem till Nikki för att sedan dra med henne hem till Alina. Där bjöds de på mat, jätte god mat. Efter ett tag kom pappa och hämtade mig, när jag kom hem tog jag ett varmt bad och kollade på Eva&Adam. Jag somnade bara en liten stund därefter. Klockan ringde vid fem och jag snoozade alldeles för länge, tio i sex kom Jocke och vi åkte till vårat jobb, jag började egentligen halv sju men jag tackade inte nej till skjuts. Jobbade några timmar och sen vid tolv fick jag sluta, skulle egentligen jobba till fyra men Wiola var på väldigt gott humör idag. Ikväll ska mamma och pappa ha kräftskiva och jag ska hålla mig undan, så jag ska vara hemma hos Alina som förövrigt är hemma ensam. Vet inte vad vi ska göra men sånt löser sig ju alltid. Va hemma hos Elina för en stund sen och hon skulle höra av sig så vi kanske ska träffa henne.

shaawty u are a ten.

boo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0