glassses

Nyss hemkommen för en "efterfest" på breda blick. Träffa några som jobbade på Nikelodeon och som äkta nikelodeon älskare blev de som en dröm. Imorgon ska jag tillochmed få vara svampbob i deras kampanj. Vi disskuterade ganska mycket om att dom slutat sända Hey Arnold som var min personliga favorit, och jag hoppas verkligen att de kommer fram till högsta chefen och de börjar sändas igen, troligt. Innan de var jag och Amanda och fikade på Joda vi drack latte och åt jätte god kladdkaka vi pratade om våra sommarlov och hade de jätte mysigt. Efter ett tag kom Alina och Martina och sällskapade. Dom flesta blir faktiskt väldigt imponerade av våra framtidsplaner, mina och Ailna. Och personligen tror jag starkt på dom! Imorogn ska jag förhoppningsvis få sova ut ordentligt jag vaknade tusen gånger inatt och fick aldrig klok sömn, så under dagen har jag varit jätte seg. Nu ska jag kolla på Sunes jul och hoppas på att jag somnar. Snart börjar skolan och de känns inte ens jobbigt.
/kkkey.

j

<3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Karro, jag saknar dig:(

2008-08-13 @ 22:01:18
Postat av: Karolina

men älsklings mimmi, jag saknar dig också! jag kommer och hälsar på någon träning snart :)

2008-08-14 @ 00:45:53
URL: http://karolinastina.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jaa, det måste du. Jag har skrivit tillbaka på ditt meddelande men int fått något svar:(

Kan du inte kolla på vår match imorgon:) Den börjar 1630. PUSS

2008-08-15 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0