greece

hola! nu sitter jag i en ort har nagonstans och har hittat en data, det far man tacka for! solen lyser och det ar foor varmt har kan man saga, man svettas typ jamt. menmen, vi akte val hit for varme. idag har vi hyrt bil och kor runt lite oven on, darfor jag inte vet vart vi just nu befinner oss som sagt.. hotellet ar annars jatte fint och det ar 3 ratt stora hotell som har slagits ihop, sa det ar mycket folk och precis vid vattnet, jatte harligt. annars kan jag ju beratta att jag trodde jag akte hit for att komma ifran gotland och allt folk, men sa ser man nar man sitter dar pa gaten till flyget att 4 kanda gotlandska ansikten ramlar in, och saklart skulle dom ocksa med hit. haha, dar ser maan. nu ar klockan snart kvart i 6 och vi skall val borja dra oss tillbaka till hotellet.. jag skriver mera nagon dag typ. adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0