heey kkey

Nu sitter jag hemma hos min faster och jag kommer snart avlida av tråkighet, hon och hennes kollar på rapport och väntar spänt på vädret och jag är fast i Bromma. Jag längtar verkligen till fredag då jag får träffa mina älsklingar igen, och dom två jag kommer bäst överens med. Jag ska försöka få med mig dom till Grönan, som ni kanske märker så är jag riktigt sugen på att åka dit. Snart åker Stina till Gekland och Alina flyttar in i minihuset i en vecka, jag är ledig till torsdag så då ska jag passa på att umgås med familjen som jag inte gjort på hela sommaren. Måste ta vara på tiden hemma för snart drar ju jag. Ikväll ska jag se på film och förhoppningsvis somna snabbt så att tiden kan gå, ge mig fredag freaky friday taack!

För de första har hon en hund som inte ens vågar kolla på mig och för de andra så har hon haft godiset i frysen (?)

Dagens mest underskattade: GOTLAND! fuck sthlm
Dagens mest överskattade: Sömn

/kkkey beyatch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0