Home sweet home

Nu är jag äntligen hemma och har tillgång till internet, hoppas stina blir nöjd då för jag lär uppdatera här mera.
I förrgår så kom david, john, kim och micke hem till oss i Årsta vi lagade mat och kollade på film jätte mysigt. Sen när vissa vaknade upp och andra fortsatte vara vakna så började vi städa iordning allt diska, städa, koka ägg. Sen gick jag och la mig någon timme och sen var klockan halv nio och vi åkte till Nynäshamn. Båtresan var riktigt seg men vi kom iaf hem. Det känns konstigt att vara hemma, de är ju nästan en månad sen jag sov i min säng senast.
Idag ska jag sova ut riktigt ordentligt, lantlivet tar hårdare än  vad man tror. Alina ska träffa Nikki så ikväll blir jag mer lonely än Akon men de kan vara skönt de också.  Det bästa med att komma hem är nog att mitt rum alltid är helt nystädat, så man ska lämna de som stökigast så slipper man må dåligt över att man borde städa. Jag saknar Stina!!

Snart börjar skolan och snart flyttar jag, och de skrämmer mig.

Nu ska jag tydligen ut till Dalhem med Jonna för att träffa en kompis jag inte sett på två år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0