horse macka

nyss hemkommen från stallet, både stall dalhem och travstallet och mina händer luktar stall euw. Om en kvart kommer jocke och hämtar mig vi ska spela match, team MAXI. Min kondition är helt borta. Alina ska komma och kolla och sedan efter matchen blir de filmmys hos Jonna. Jag är fortfarande jätte trött och min ljumskar värker. Har inte hört av Ronja på jätte länge, sugen på att träffa henne. Pallar inte läsa massa skit i bloggen längre så de är väl bara att reda ut.
Imorgon skörr jag till stranden, PURO. Imorgon åker Jonna till stockholm och jag kommer bli ensammast i världen, men på söndag ska jagj fika med Pernilla och Caroline har inte träffat dom på jätte länge och vi behöver prata ut.

K signar ut och nu är detta inlägg slut. horunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0