i'm a staar

idag åkte vi och såg på fotboll, p18 förlorade men det gjorde inte mig något. karro var bra, mer har jag inte att säga om den matchen. efter åkte vi och köpte mat och senare la oss i karros säng och såg på film, allihopa uppepå varandra. och jag somnade såklart, som alltid. sen spelade vi basket resten av kvällen, 21 typ. jag var bra, tro mig.. ladies next, såklart! fanny var sämst by the way.. imorgon är det löning och pengarna kommer rulla in, ännu bättre.. snipp snapp slut så var denna saga slut.



nu väntar bara säsong 3 utav OC, thanks god...


Kommentarer
Postat av: FfFfFfFfF

ursäkta, men jag ägde dej stina. Var bara lite ur fokus ett tag:)

2008-08-24 @ 23:23:50
Postat av: Stina

neeejdu! Man kan ju undra vad du hade tankarna på, eller kanske rättaresagt vem? hahaha

2008-08-25 @ 15:27:05
URL: http://karolinastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0