kkkkey is back

Ja jävlar va länge sen jag skrev, jag har förstört vårt internet hemma så jag har inte kunnat komma in. Sen min en månads gamla data började brinna idag, haha. Så jag blir utan i Spanien. Igår var jag och Jocke på Packhuskällaren och åt mat, de va jätte gott och mysigt. Under tiden var Stina och Emma hemma hos mig och gjorde, jag vet inte. När jag kom hem så började vi dricka lite, Robin, Kristian och Adam var med en stund också vi spelade Wii och hade de trevligt. Runt elva kom taxin och hämtade oss, vi åkte hem till Jimmy och jag somnade in i en säng. Hade inventerat klockan fem på morgonen och var helt död i kroppen. Nikey och dom kom efter ett tag och jag hade inte träffat henne på jätte länge så de va kul att få träffa henne igen. Hanna gjorde nog den skönaste entrén nånsin! Helt plötsligt kommer de inrullande blond tjej på kickboard och hjälm alldeles för långt ner på huvudet. Riktigt kul. Jag stannade bara där en timme så gick jag hem och sov. Klockan rinde klockan elva och de kändes som att jag inte sovit nånting alls. Jag skulle spela match, så upp och hoppa. Min frukost bestod av PLOPP, så jävla gott. Matchen va seg och jag fick alldeles för många och onödiga kommentarer om att jag va lat och divig. Jag har faktiskt varit sjuk i en vecka och tycker därför inte att jag behöver vara på topp. Vi vann med 3-1 mot KIK och jag gjorde ett av dom målen, tur de annars hade jag fått pisk. Jag tänker inte nämna namn med NUMMER FJORTON whaaats up witrh yaa attitude. Träffade Vicky också! De va hur länge sen som helst, hon ska opereras imorgon och hon va jätte nervös stackarn!! Fanny kom hem till mig och vi åkte till en kvarterskrog och åt mat, båda var vrålhungriga så de satt fint, haha. Nu är jag hos Fanny och kollar på gamla bilder, de är något man verkligen kan skratta åt. Nu är jag så kissnödig så jag börjar få lite panik tjingtjong!finastefannyfancyfanz

Kommentarer
Postat av: Moa

Ooo ta hand om min syster!

2008-09-01 @ 01:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0