lesh il hayet sabe

mm de är frågan.
Prick i registret och möte på BUP en gång i veckan. KUL

Alla är såna cpn ibland, vad tänker dom med?!
Hur kan man ens tro henne och hennes 6 olika verisioner
Hur kan man ens skita i att dra in hennes föräldrar i de här?
Hur kan man ens påstå att X är philips kompis och att de är anledningn till att hon inte tagit något?
Hur kan man ens tycka synd om henne för att hon pressar fram några falska tårar?

Mamma och Pappa tror mig iaf, och de är de enda viktiga.
älskar er

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du prick i registret och ska gå till bup om det inte är du ? :S

2008-08-21 @ 19:47:09
Postat av: Karolina

Ja tydligen. Jag fattar lika mycket som du. Allla har skött de här så jävla dåligt. PINSAMT!

2008-08-22 @ 15:26:30
URL: http://karolinastina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaah, jävla fjortisar som snor saker på en fest ni blir bjudna på, skaffa liv.

2008-08-22 @ 23:52:17
Postat av: Stina

anonym: jag vet inte vad du inte verkat fatta, jag stina var inte ens på gotland och resten kan du läsa i bloggen eftesom du inte ens verkar har läst det ordentligt. jag har ett liv gemfört med dig som sitter här i våran blogg och kommenterar saker anonymt och inte ens vågar stå för vet du är och snackar om saker du inte har en aning om.. du om någon som verkar ha koll på allt som hänt borde ju iallafall skriva ditt eget namn.....

2008-08-23 @ 02:13:10
URL: http://karolinastina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menar det, moget att sno saker på fest när man blir bjuden, så sjukt resepklöst. om du ska sno något, sno ett liv...

2008-08-23 @ 19:52:28
Postat av: Stina

Ja visst är det respektlöst det kan jag ju hålla med om till 100%, men jag var inte ens där och har inget med det som hände att göra. SÅ du/ni kan ju prata få för den personen tror veta något om. jag var aldrig där och skulle inte sno något av någon som var min vän eller någon i huvudtaget.. Så jag ber er sluta kommentara som att ni tror jag var där eller som att jag har något med händelsen att göra. Ni kan läsa vad som hände i bloggen, sen kan vi få tro vad ni vill. tack för mig och er...

2008-08-24 @ 01:22:16
URL: http://karolinastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0