love run awaay.

ikväll träffade jag en hel drös av människor, började vid karolina för och träffa henne och emma. senare kom adam och dom förbi och vi spelade nintendo wiie, min grej helt klart. kvällen rullade på och karro försvann och på hemvägen kommer jag på att jag skulle träffa fanny och vi åkte förbi tobbe en stund, nu orkar jag inte skriva meraaaa. haha. karro kan inte skriva för hennes internet har pajat av alla filmer som hon laddat ner, cp.. snart ska jag träffa ellen, i think! skriver senare, då ska jag lägga upp lite bilder hade jag tänkt.. ciao..


nu jag kan få det jag vill ha, men när jag väl har fått det kommer jag inte bli lyckligare. kanske i stunden men inte i längden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0