Måndag

Vi har nu gjort våran blogg tillslut, efter mycket prat.. Eller jag Stina tog det stora steget och gjorde jobbet. Karolina är just nu i Årsta tillsammans med Alina på en weekend och jag hoppas dom har det trevligt, och blir riktigt utvilade efter allt hårt Maxi jobb den här sommaren.... Dom åkte tidigt i morse, så nu väntar en vecka för mig själv. Men som tur är har jag andra bra kompisar, men inte riktigt lika braa. Tillbaka till jobb så har man bara själv 2 dagar kvar på jobbet, sen drar man till Kreta med familjen 1 vecka, skall bli riktigt skönt. Där väntar bara sol, bad, party och såklart god grekisk mat..


Nu:
Min säng + Mysteriet på Greveholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0