rocke'n'roll blå ögon

Jag vaknade precis av en hund som tog alldeles för stor plats i sängen och hon ville såklart ut och gå. Snart kommer Jonna och vi ska på stan och luncha vädret suger och jag blir på dåligt humör, känns verkligen som att skolan är nära. Iofs går jag ju på Donnner så de är inte lika tungt men ändå bara tanken av att gå upp halv åtta varje dag får mig att må dåligt.
Ikväll ska jag försöka få lite kontakt med Alina de känns liksom konstigt att inte ha henne bredvid sig hela tiden, tomt.

Hon är en sån bra människa öppen, ärlig och rolig. Hon har inte de bästa morgon humöret men de är sånt man får ta. Men verkligen en bra människa!


Kommentarer
Postat av: alina

gulligt att du gör reklam för mig, sweety. 49,50 all included?

love youu

2008-08-12 @ 19:51:38
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0