Show me the money.

Fick sent igår kväll ett sms utav Karro där det står att tjejerna sitten på bussen påväg mot stan, och äntligen kunde jag andas ut. Mera har jag inte hört av dom, men dom har ju antagligen kul där uppe i stor stan. Vi bestämde även igår att jag åker upp till dom på Fredag morgon och träffar dom under 2 dagar och sent på Lördag kväll möter jag upp min familj för att påbörja våran resa till grekland. Får se vad vi hittar på där uppe, men mysigt och roligt lär vi ha det iallafall! Och en och annan sväng förbi stan kan man ju räkna med. Känner dock att min ekonomi håller på att börja rasa, då det blir nog att ta ut förskott på Juli lönen som annars skulle komma i slutet av Augusti..
Annars kom man just hem från jobbet efter ett 5 timmars pass, börjar vid 3 igen. Så nu är det till att äta, sova, packa och duscha. Imorgon är det min sista dag, äntligen..

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0