sthlm

För ungefär en timme sen fick jag ett sms av stina och där stod de att hon skapat en blogg, en som vi ska ha tillsammans. De var väl mest tänkt att vi skulle berätta om våra otroligt händelserika liv. Men båda två vet att de kommer stå mer om andra än oss själva. Just nu ligger hon hemma i sin säng och er på älskade greveholm och jag sitter i en mysig stuga i Årsta havsbad med Alina vid min sida, kunde inte blivit bättre. Bara vädret kanske. Imorgon ska vi till stockholm och köpa lite kläder, kanske åka till grönan också vi får se. Snart åker Stina till Kreta och lämnar mig för värmen trist! Nu ska vi iaf sova filmen börjar ta slut och de gör även våra krafter. tack och hej jag är en tjej

Kommentarer
Postat av: alina

alltså tjejer, ni kanske borde skriva vem som skrivit vad!

2008-08-05 @ 01:11:11
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0