stormnatt

Usch vilken kväll, den enda som jag hört haft kul är Philip, inte dumma Philip han va inte ens där. Skönt. Fick bra respons av alla och de va skönt. Vi va iaf först hos Jimmy, jag lil'nik hanna och olivia. De va mysigt och skönt! Runt elva går jag och Nikki ner mot Hamnplan5 vi går ner för ett stup och jag skär upp benet på en sten som va alldeles för nära mig, den hoppade typ på mig. De tog sin lilla tid att gå ner dit, runt en timme och de är bara 500 meter, men vi va upptagna med sång och dans,  betydligt roligare än vad som skulle vara kvällens huvudpunkt. Dansade runt med några bönder och hade de ganska kul, Fanny fimpade ner hela mitt ben så jag har sår överallt och hade stora problem att sova när jag kom hem, jag vill inte ens tänka på smärtan när jag duschade. Mami kom och hämmtade mig och Charlie runt ett och åkte hem. Jag somnade ovanligt snabbt och vaknade av väckarklockan, men jag var alldeles för trött, arg och ledsen för att gå till skolan. Så jag somnade om igen, vid elva kom Fanny hem till mig och vi åkte hem till Malin som inte ens var hemma, hon va på sjukhuset hon hade ramlat ner för trappan på hp och slått upp hela ansiktet, usch stackare. Men Alexandra var i full gång med att städa hela huset för Malin hade haftg förfest där innan sävefesten. Sen tog hungern över och vi gick till Sibylla och tog med oss mat hem till Fanny. Vi kollade på OS och daamn vi har en bra pingis spelare vi. Sen blev jag för trött på alla så jag åkte hem, där jag är nu. Jag ska nog bara vara hemma ikväll, mamma ville umgås med mig så vi ska nog hyra film och ha ansiktsmask och äta glass.

Vi har förresten gjort om vår toalett, den blev fin. haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

KK is the greatest

2008-08-22 @ 14:49:45
URL: http://nikkiisabellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tyckte jag fimpade alldeles galant jag...

2008-08-22 @ 15:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0