tidig morgon

Nu jag har nyss vaknat till liv igen och började morgonen med en dusch, har nyss ätit min frukost en kall burk cola och en houngs melon.. jag har blivit osund, men det är bra man mår bättre av god mat, jag är helt säker. idag ska jag nog ta min tur på stan iallafall, om jag någongång kommer komma iväg. i mitt tempo ser det inte bra ut! jag har förresten nästan inte kommit försent till skolan den här veckan, det ska vi vara glada för. jag kanske borde tacka min mamma som ligger bakom det som skriker på mig varje morgon, hon har börjat hota med vatten. cp, men jag älskar henne endå.... vi har sett att det är lite folk som läser våran blogg iallafall, bra människor fortsätt så. nu ska jag gå, ses kanske på stan? WHO KNOWS???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0