trött sliten och aldrig mera fest på vardag

nu har jag nyss kommit hem och är fortfarande trött efter säkert 10 timmars sömn.. skall berätta lite kort om kvällen igår, vi åker hem till malin vid 9, halv 10 tiden. då var det typ bara 5-6 tjejer där, alla badade jacuzzi men vi kände att vi inte orkade. vi började dricka och efter ett tag när vi druckigt satt visst jag och jenny i poolen iallafall, elin orkade inte, vet inte varför.. senare kom några killar också, vi hade trevligt och väntade på att tiden skulle gå så att våran taxi skulle komma.. jag gillar taxi resor och sitta och hänga och fråga ut taxi chaffisen, men inte blev det någon taxi för mig minsan, jag fick bli cykel sällskap till jossan och jag satt nog bra där bak på cykeln iallafalloch jag tyckte även resan ner ända från p 18 gick snabb, visst hade vi våra pauser menmen... väl inne på hamnplan tyckte jag inte det var så kul, visst var det mycket folk man kände där men det var lite väl lite tror jag, inne på hamnplan blir malin knuffad i ryggen och får åka med alex till lassis, då var dom också borta resten av kvällen och inte blev det bättre av det. kvällen tog slut och jag och jenny började våran långa vandring hem med skorna i handen, och trevligt sällskap. vi somnade snabbt även fast jag ville vara social så jag pratade i sömnen som vanligt, haha. det värsta var i morse, jag var rent ut sagt död och ville inte till skolan, men jag var inget större väl. en trött stina tog sig en sovmorgon på dom 2 första lektionen och det kan inte uppskattats, men lärare borde fatta.. var hemma vid 2 iallafall och bestämde mig för stan iallafall, men jag skickade ett sms till min vän och skrev "sovpaus till klockan 4?" och fick tillbaka "ja". då började det och jag vaknade visst aldrig förens vid halv 9 då jag fortfarande var död och begav mig hem till my secret friend för att se på tv och även där tog jag en sovpaus i deras sköna soffa, och nu är jag hemma och är snart redo för att sova igen minst 12 timmar, sävefester är helt enkelt hård, jag pallar visst inte och det är värt att skita i resten för att få sova istället, lätt... festa kan man göra när det är helger och inte i skolveckan. idioter som sätter dom i veckan. nu behöver jag sömn, för jag blir lätt arg på allt. godnatt

Kommentarer
Postat av: :D

Vilka killar fick äran att bada med er sötnosar? :)

2008-08-25 @ 16:44:30
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeej malcolm

2008-08-26 @ 13:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0