back in the days..

Nu känner man sig som hemma igen, äntligen få sova i sin egen säng och inte i hotellets. Jag kan inte mer än säga att veckan varit över mina förväntningar, vi har haft riktigt mysigt och roligt tillsammans. Skönt att träffas nu när vi inte bor tillsammans som på en gamla tiden.. Resan gick bra och var endast runt 3 timmar lång, så det var också skönt. Gemfört med alla thailands resor på typ 10 timmar man varit med om. Hotellet var mysigt och låg precis vid havet så vi hade våran egna strand + poolerna som blev väl användna utav mig som inte gillar salt vattnet speceillt mycket. Vi hade även pingis och biljard som blev en stor succe under veckan. Annars blev det en hel del läsande, solande, badande, promenader, prat och långa sovmorgonar. Vi pratade en del om vad vi ska göra i framtiden med huset stugan o.sv. Det lär ju sluta med flytt från huset i stan och kanske en lägenhet istället och satsa på stugan, vi vet inte riktigt ännu. Det återstår att se. Det blev också nästan säkerty på att vi åker till Indien igen efter jul för att fira födelsedagar och träffa familjen igen, riktigt mysigt. Annars hyrde vi en bil och tog oss ut till en del fina stränder och andra fina platser. Många luncher med grekisksalland kan man säga, annars är jag nöjd med maten. ibland kan man ju åka på en fälla med turist platser och maten som sagt.. Det var en kortsammanfattning utav min vecka.

Idag har jag träffat Elin, vi gick en sväng på stan. Hittade en jacka som jag la undan, men det känns inte riktigt bra imed att jag köpte en ny igår när vi var i Stockholm. Skulle egentligen träffa Karr idag, men det blev inte riktigt som tänkt hon hade andra planer.  Men det lär bli en fika imorgon så vi får träffas och bara prata en massa. Tänk att lovet gått så snabbt och redan imorgon är det dags igen för skola, men det skall bli skönt att komma in i rutin igen. Sommar har annars varit rolig och kan nästan säga att det är det bästa, visst har det vart en hel del jobb, men även sol, bad och paarty. Träffat mycket nytt folk också, eller kanske man skall säga att jag har kommit närmare en del folk man halvkänt sen tidigare. Mycket av tiden nu senaste månaderna har spenderats med Karolinaaa, vi har inte alls känt varandra så länge. Men jag är mycket glad att jag träffat denna flicka, som är en utav dom som står mig närmast nu.
Nu ska jag äta, packa upp och sova. ciao! Bilder från resan kommer senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0