visby

Jonna släppte precis av mig, vi har varit på stan. Hon skulle betala räkningar från hennes kiosk och de va sjukt trögt jag ogillar verkligen banker. Det är konstig stämmning och allt ska vara så tyst. Sen gick vi på stan lite, jag köpte ett par skor jag som lovade mig själv att inte köpa mer. Ikväll ska hela familjen ut och äta vi har inte varit samlade på år och dar känns de som. Om fem dagar kommer stina, om två timmar slutar Alina och om tre timmar åker Jonna till sthlm. Jag har börjat få sådär svårt att somna på nätterna igen och de är as jobbigt, hade de under jullovet också. Hatar att bara ligga där och vilja somna, man kan aldrig somna när man är riktigt trött, men får hoppas att de ordnar sig till skolan börjar. Tror min lärare är väldigt trött på att jag alltid somnar. Men vi har faktiskt  världens skönaste fåtöljer i våra klassrum så man kan inte vara vaken. Donner är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0