warcraft

Igår hade vid mys middag här hemma med familjen, vi åt jätte gott och hade de trevligt. När vi ätit upp så åkte  jag hem till Alina där Nikki befann sig också. Dom gjorde  mat och så åt vi marshi. Vi dog ett tag i Alinas säng och sen fick vi ta tag i oss själva och åka hem till Jimmy för att kolla film. De va lite seg så jag och Nikki åkte hem till henne kompis som hade någon slags fest. De va trevligt för jag träffade massa gamla klass kompisar från södervärn. Pratade mest med Josefin och herre vad mycket som hänt. Jag åkte hem till  Robin ett tag och drack vin och träffade den största hunden jag nånsin sett, typ. Spelade lite musik med Tobbes pappa och åt banan, allt vad en kväll ska innehålla. Vi åkte tillbaka till Philip (nikkis kompis) runt halv två. Vi lyssnade på musik och kollade i tidningar och sedan vad vi tvugna att gå....tillbaka till Jimmy. När vi cyklat i snöstorm hem till JImmy vad vi genomblöta och kalla, när vi varit där några minuter BLÅSER de ner ett glas vin på mig och jag blir bara ännu blötare. Vi kollade på handbollen där Sverige vann över Brasilien, sjukt bra. Vår målvakt är TÖÖNG! Om en halvtimme kommer Caroline hit och vi ska kolla på film som min baaabe är med i. Och runt sju kommer han hem!!mysmys <3


IKVÄLL KOMMER STINA HEM! henne ska jag träffa ikmorgon iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0