what's goes around comes around..

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, nu har jag vaknat och är pigg igen.. mina sovtimmar börjar bli alldels för många och mina dagar försvinner iväg. allt som hände igår blev bara fel och tråkigt, så vi gick hem till mig och såg på film och somnade i soffan allihopa... och stackars lilla julia ska vi inte ens prata om, men henne är det bra med nu iallafall! snart ska jag nog åka och se på trav, jag förstår inte hur jag orkar. men så lär det sluta iallafall, eller ska jag hyra film och somna i soffan. för ikväll skall jag träffa mina kära vänner, så mycket vet jag och då lär jag inte få sova iallafall.... min data som vi köpte här omdagen har vi fortfarande inte fått igång internet på, och det suger. så jag är arg och mer orkar jag inte skriva, eller jo min syster har kommit hem och ska va hemma några veckor nu och det tackar jag för! jag älskaar henne, hon är bäst. hej då, jag skriver senaree.. eller får karro för hon är sämst på att blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0