äcklig konversation

llonna säger:

jag vill ha GODIS

llonna säger:

jag är sugen med

karolina säger:

vårt e slut

karolina säger:

ni har iaf en aladdin ask

llonna säger:

really?

llonna säger:

damn, jag måste fan ner & hämta

karolina säger:

jaa

karolina säger:

ingen hade taffsat på den heller

llonna säger:

värt värt värt

llonna säger:

kommer snart då

karolina säger:

jag får väl äta skumtomtar som hunden slickat på....

llonna säger:

hahaha, synd!

llonna säger:

förlåt..

llonna säger:

jag drar med mig lite imorgon

llonna säger:

mene, imorgon

karolina säger:

braa

karolina säger:

trillingnöjten e min

llonna säger:

haha jag tog den nu dck...

karolina säger:

jag får äta ditt bajs de är samma färg

llonna säger:

hahah guu va äcklig

karolina säger:

haha vet fattar inte varför jag skrev de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0