dagen efter julafton

galen jul, ska man nog säga. men en hel del roliga händelser! först familjen, sen droppar min brors kompisar in hela tiden och vi hade trevligt. kändes som dom avslutade kvällen runt 7 på morgonen från mitt rum iallafall. nej men det var trevligt och alla var på topp! även mamma och pappa (OBSERVERA!) annars fick jag äntligen en ny ipod, eftersom min andra vart med om det ena och det andra och även ett par nya converse, det blir mina sjätte, as nödigtt... jajaa,  nu ska jag få i mig lite jul lunch. snacka om att verkligen tjata ut julmaten att äta på julafton och typ 10 dagar efter så kylen verkligen blir tom... ointressant fakta, well done. tja


och grattis rebecca på 18 års dagen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0