In your dreams

Nu ska jag skriva lite om min helg hade jag tänkt.
På Fredag kvällen begav jag mig till Elin, eftersom det var Idol final och töntar som vi är följer vi såklart programmet. Så vi var taggade med allt man kunde tänka sig, vid halv elva tiden bestämde vi oss för att åka hem till Alina som var med Rasmus för att göra dom sällskap, slutade med att Alina med en egen film ligger nere och vi andra däckade uppe i soffan!
På Lördags morgonen begav jag och mamma oss ut för att kolla på julklappar och senare vid sex-tiden såg jag och Alina Lucian nere i Domkyrkan med Lubbah och gänget för att senare bege oss hemåt och sedan till Alina igen, för att ha en myskväll. Vilket var vad jag behövde, jag stannade även över natten och vi gick och la oss sent sent.. Jag såg Twilights, som måste vart en bland dom bästa filmer jag sett! och han var ju så snygg också, vilket gjorde saken bättre.. Nej så den tycker jag ni verkligen skall se iallafall!
Idag vaknade vi sent, såg på massa filmer, åt god frukost och efter ett tag började jag dra mig hemåt och nu sitter jag och pluggar. Kill me! Jaja, tillbaka till verkligheten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0