julefrid

God jul alla, imorse väckte mamma mig och jag gick upp för att gå en julpromenad med Flisan. Vi gick runt hela skolgården och hade det mysigt. När jag kom hem så kom farfar och min faster hem till oss för att äta lunch, heaven! Jag fick en guess parfym och ett YSL lippgloss utav dom två. När dom hade gått så började vi vandra oss mot Eva och Uffa, så nu sitter jag och Jonna och kollar på kan du vissla johanna. Det är så vi fördriver tiden. Jag kommer inte få öppna mina julklappar förrän klockan åtta sjuukt segt! Jag är super sugen på att bara slita upp dom. Jag har verkligen ingen aning om vad jag skall få jag har inte önskat mig något speciellt, Men jag är mest nyfiken på Jonnas present(er) Om ett tag kommer Nettan, Clara och Casper hit. Jag kan följer med Nettan hem där Alina befinner sig. Hon ville att jag skulle komma dit och fira lite med dom, och de låter ju mysigt, Varje år brukar jag komma hem till Ronja för att äta lite gott och bara mysa med familjen Larsson, men hon skall tydligen iväg till Abudi och äta middag och förstöra traditionerna, inte okej alltså. Nu frågade cecilia mig om jag skulle med till kyrkan, vi var ju där förra året men kom försent så vi får ge det en till chans idag :)
Nej du nu vill jga bara att klockan skall bli åtta så´att jag kan få lite saker, i'm in neeed,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0