Måndag

Nu ligger jag ner bäddad i min säng och är sjuk, har åkt på en vrål förkylning. Så idag ska jag bara ta det lugnt och se på massa filmer! Annars har helgen varit bra, fredagen var vi hos Lubbah och hade det trevligt, lördagen var jag utmattad och påväg att bli sjuk och igår var jag och Elin på julskyltningen, känns som det bara blir sämre och sämre. Eller var det kanske bara snön som saknades.. Annars har Elin flyttat i helgen, så jag har hjälp henne lite i det nya stora huset. Pappa och min bror har åkt till Afrika och värmen nu, precis vad jag hade behövt. Så nu är jag och mamma hemma själva nästan 2 veckor, men min moster kommer i veckan också. Sen åker vi till Fårö i helgen, eller jag har väl inte riktigt bestämt mig till 100, men om jag inte är sjuk så skall jag nog med! Nej nu ska jag se på en ny film! Puss

Kommentarer
Postat av: e

"så jag har hjälp henne lite i det nya stora huset"....har du ?haha

2008-12-02 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0