S

Har fått en del klagomål om att jag inte skriver i bloggen, men jag känner verkligen bara att folk kan bevaka ens liv totalt. Eftersom jag inte skriver något vettigare, jag läser iallafall vår blogg. Det är kul, Karolina har ju något att berätta iallafall gemfört med mig här på Gotland. Samma visa dag in och dag ut, nästan. Iallafall sitter jag och pluggar lite och lyssnar på Veronica Maggio 17 år, dom sjunger om Uppsala. Jag vill också till Uppsala, det är ett ställe jag verkligen trivs på. Kanske blir en resa efter jul, hade varit trevligt att träffa lite människor.. Annars är det Sävefest ikväll, jag har något tvivel inom mig. Jag är verkligen inte taggad, men jag borde gå. Men jag läste just att Alina blivit magsjuk, så henne får jag nog inte till sällskap ikväll iallafall. Men jag får se hur jag gör, nu ska jag fortsätta plugga. Har prov imorgon, måste vara redo OM jag skall gå iallafall. Anyway, byebye.


Snart kommer K hem, back in the days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0