shake yaa milkshake

Just nu sitter jag hemma i soffan med mamma och pappa, Flisan ligger i sin korg med sin mjukisdjursko under tassen. Det här är första kvällen jag är hemma sedan jag kom hem från spanien och dom fick nästan tvinga mig att stanna hemma för de fanns inte ens på tanken att stannna hemma. Men nu är jag de och väldigt glad över att jag stannade hemma. Vi har hyrt två filmer och köpt alldeles för mycket naturgodis. Mamma var sugen på choklad pudding, jag kände verkligen hur de vände sig i hela magen när jag hörde de. Visst de kanske inte är så super äckligt, men de är inte så att jag skulle göra iordning en skål chokladpudding till lite fika. Och sen just de där namnet säg de högt för er själv c h o k l a d PUDDING! uäck! Ingen pudding i min mun tack.

Sen om ni skall bjuda mig på ett glas mjölk en vacker dag så har jag mina krav, jag kan inte tänka tanka att dricka ett glas mjölk om de inte uppfyller mina krav.

1. Det får inte vara för nära utgångsdatumet, kom inte med de där snacket om att den inte varit öppen och blabla.

2. Den skall vara iskall inte någon halvljummen mjölk här inte.

3. Jag kan inte dricka mjölken som finns på botten av paketet.

4. Jag kan inte dricka "mjölkskum"

5. Jag skulle ALDRIG i mitt liv dricka ett glas mjölk med två olika mjölk med två olika utgångsdatum. T.ex. blanda en mjölk som går ut den 10e och en som går ut den 13e, ni fattar väl att de är som att blanda cola och juice? Funkar inte.

6. Jag skulle aldrig dricka mjölk med två olika märken, t.ex. den där mjölken som är i 1,5 l tetra pack och en vanlig från Arla.

7. Skulle heller aldrig kunna blanda grön och blå mjölk, eller blå och röd mjölk.

8. Jag skulle aldrig kunna dricka ett glas mjölk utan att äta något innan, det räcker med en tugga av en macka eller dylikt.


Kommentarer
Postat av: alina

du är knäpp!!!

2008-12-30 @ 15:12:34
URL: http://aboutalina.blogg.se/
Postat av: Anonym

DYLIKT OCKSÅ! :D det ordet ja

2009-01-05 @ 00:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0