SPANIEN

Usch vilken huvudvärk jag har! Jag somnade ändå i tid, jag har laddat ner en ljudbok bra va mamma? Tyvärr somnade jag redan efter första kapitlet men tanken är bra. Ikväll ska vi till Kenys houseee. Jag och Caroline såklart. Men med min huvudvärk lär jag inte stanna länge, jag skall hem och sova. imorgon skall vi vara barnvakt, åt en jävligt snygg fotomodellsbarn. Och sen så finns de en man här som har en atelje, han är konstnär och jag ska få komma dit och måla en vägg, graffiti. kul som fan. På söndag skall jag plugga, jätte mycket. Det är sista nu och då är de alldeles för mycket plugg enligt mig. Nu ska jag ut. Tackar för mitt otroligt intressanta inlägg. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0