SPANIEN

Ursäkta om jag bara gnäller här i bloggen, men jag känner att jag måste få uttrycka den hemska känslan jag har i min kropp. Jag kan inte berätta de för någon annan heller, dom fattar ju inte. De enda jag kan säga är estoy enferma estoy enferma. Jag vill kunna skrika ut att mitt blod i kroppen har ersätts av snor jag kan inte ens måla naglar för då kommer en flod, och att min kropp gör så jävla ont att jag inte ens kan ha täcke på mig, hur ska jag lyckas med de? Jag är en jävla svagis, jag försökte gå till affären idag men fick stanna upp två gånger, och de är bara 50 meter till affären. jag hatar att bara ligga hemma i sängen och dega. De som gjorde min dag var att jag och min msn kompis bestämde oss för att åka upp till stockholm den 27e för att shoppa och äta sushi, kan de bli mysigare? Och om elva dagar får jag träffa Alina, grrreat! Då ska vi sitta på balkongen med tusen filtar och lyssna på håkan och ha tända ljus och mysa. Sen ska vi laga mat och fira jul med våra familjer. En grym bonus är att Fanny och Stina också är där hemme :) gaah jag blir galen av längtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0