SPANIEN

Jag är fortfarande inlåst :( Jag har precis unnat mig en cola och chips, kan de bli bättre? Det är de enda jag ätit idag. Jag har pratat med Annie nästan hela dagen och planerat vår stockholmsvistelse! kalasbra säger jag bara. Imorgon åker Caroline hem, väldigt trist! Men om 7 dagar åker jag också, och om nio dagar är jag på gotland med Alina yeeyeee! Jag tror att 70% av tiden så tänker jag på vad jag skall göra när jag kommer hem, de är bra att tänka på de för då går tiden snabbt. Jag sitter och ler för mig själv när jag får se alina för första gången. Hoppas hon är på hamnterminalen och tar emot mig där på fredagkvällen, vad jag begär haha! Men hoppas får man alltid. Så åkrer jag ner där för rulltrappan så står hon där, iiiiih! Jag vill att det skall bara den 20 e NUNUNU! snart skall jag iväg till Carolie, skall även betala telefonräkningen till Camilla också.. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0