SPANIEN

Jag är fortfarande sjuk, mitt huvud DUNKAR! Jag kunde inte sova nånting inatt för min näsa var fucked och jag fick andas genom munnen och då kan man ju inte somna, usch! Jag skulle egentligen gå till skolan nu men jag har inga nycklar så jag kan inte lämna huset, jävligt irriterande. Får hoppas att Teresa kommer snart så jag hinner till den sista lektionen. Hoppas. Inatt har jag kollat massa onetreehill och läst min bok och jag mår som jag förtjänar nu, jag är trött mina ögon svider.  Igår pratade jag massa med Alina, skrattade som aldrig förr, de behövde jag. Idag ska jag kanske följa med Jocke på stan och hjälpa honom att fixa kläder, sen skall jag även plugga jätte mycket. Det känns inte så lockande. Jag vill börja packa jag vill börja flyga hem nu, i'm ready fo that!

nine dayz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0