SPANIEN

Igår var de som sagt lucia, och vi hade vårt lucia tåg på Plaza Cort där det var några hundra och kollade på oss. Det gick mycket sämre än vad vi förväntat oss, alla sjöng jätte tyst. Men det var häftigt! Alla små barn var så söta! Efter de åkte jag Ronja Ana Pernilla och Jose till La Paloma en jätte mysig restaurang, Ronja kände ägarna så vi fick massa smått och gott. Kan ni gissa vem jag råkar gå in i när vi ätit klart och gått ut på gatan? FREDDIE KREUGER!!!! Asså jag trodde inte att det var sant, men det var bara att börja springa för klart som fan skulle han komma ihåg mig och började såklart jaga mig. Jag är så sjukt rädd för den där människan jag kan inte förklara! Ana var tvungen att säga till honom att gå dfärifrån för jag hade sprungit in på restaurangen igen, så efter att hon pratat med honom en lång stund vågade jag mig ut och då hade han redan gått långt därifrån. Fy fan vad läskig han är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0