SPANIEN

dedicated to Alina Rödén

_______________________________________________________________________________________________

Igår så var jag och Pernila och Joakim barnvakt åt tre barn, vi lagade tacos och hade de mysigt i ett svenskt hus med julgran, kan de bli bättre? De jag vill komma till är att jag fick prata med min vän, Alina. Ni vet när man saknat en röst? Så får man höra den, hela kroppen blir varm. Jag tror att de är henne jag saknar allra mest, jag förstod de igår. Jag längtar efter att få krama henne. Hon är mina andra hälft, den bra hälften. Hon är en bra människa, man mår så bra med henne. tack. Om tretton dagar så får jag träffa henne.

Kommentarer
Postat av: alina

älskling! jag saknar dig så det gör ont, jag längtar tills vi ses igen. det ska bli så jävla bra.

2008-12-07 @ 19:21:32
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0