SPANIEN

Idag vaknade jag upp med världens huvudvärk och min kropp var helt seg, de kändes som att jag hade den värsta träningsvärken man kan ha. Jag har alltså fått influensan, kom i rätt tid känner jag. Jag är öm i hela kroppen och Pernilla har redan tröttnat på mitt gnäll, förlåt. Igår var vi ute och åt med klassen, vi åt super god tapas och hade de jätte trevligt. Den här kvällen var det en slags parad med olika karaktärer från olika filmer. Dom gick runt hela stan och alla människorna stod på trotoaren och kollade på alla utklädda människor som gick i mitten av gatan det var häftigt! Ni vet Freddie Krueger? Usch jag får rysningar av tanken! Han var iaf en av karaktärerna som gick på gatan, och han satte ögonen i mitt direkt och gick mot mig, och ni ska veta att clowner och utklädda människor är de värsta jag vet, jag är otroligt rädd för sånt. Jag kan inte förklara rädslan. Iaf så gick han mot mig och jag började såklart springa ifrån honom, men då följer den jäveln efter mig och springer efter mig! Jag har sån panik och bara skriker, sen när jag sprungit ett tag vänder jag mig om och då är han inte där, så då börjar jag gå tillbaka. Då känner jag bara hur någon knackar mig på ryggen och jag vänder mig om, där står han tre centimeter från mitt ansikte och skriker. Jag kan inte få ner orden hur rädd jag var, så jag börjar springa igen mot paraden mitt på gatan och han springer efter mig. Alla människorna skrattar åt mig, iofs skulle jag också gjort de om en blondsvenne springer på gatan skrikandes och sprutande tårar och har Freddie Krueger efter sig. De slutar iaf att jag springer in i Charlie Chaplin och springer in på restaurangen igen. fy fan va rädd jag var, mitt hjärta gick i tusen! usch.Nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström och tänker på balkongen och min kära vän.



      fattar ni?! fy fan äckel


Kommentarer
Postat av: alina

hahaha! <3 skönt att kunna skratta åt dig (med dig?) fastän du inte är här.

2008-12-08 @ 23:18:06
URL: http://aboutalina.blogg.se/
Postat av: Izabell

Hahahahahah gumman, du är såå söt. Fan vad rädd jag hade vart. Snart kommer du hem, saknar di som tusan.Puss

2008-12-09 @ 09:48:40
URL: http://Izabells.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0