SPANIEN

Vi har precis haft mys kväll med familjen, vi har sjungit massa sånger och skrattat som galningar. Jag förstår språket mer och mer, men jag har lite svårt att kunna prata, men de handlar nog bara om att våga, för jag sitter ofta på rätt meningar. Eftersom klockan är över tolv så är det bara 10 dagar kvar tills jag kommer till ön. Jag har egentligen lust att skita i att stanna i sthlm men de går ju inte, jobbigt som tusan! Nu sitter jag och äter vit choklad och lyssnar på musik. imorgon ska jag nog till läkaren, joel skall hjälpa mig att berätta hur jag mår och sånt för jag kan ju inte direkt förklara allt på spanska. Vi har även obligatorisk lucia träning imorogn, de känns ju jätte bra. Jag kommer svimma av trötthet. Nu ska jag kolla film och längta hem lite till. puss

Kommentarer
Postat av: alina

jag räknar dagarna

2008-12-10 @ 01:48:17
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0