SPANIEN

FYFAN! va arg jag blir, har ni sett årets julkalender? De här är katastrof, vart är världen på väg? Vad är de för jävla 3D-värld dom försöker bygga upp? Det är en grå sten värld den utspelar sig i, vart fan tog greveholm och sunes jul vägen? Seriöst jag får en tår i ögat, stackars barn! Jag fattar verkligen hur dom tänker nu, barn kan inte ens tycka att den är bra, den är bara grå och deprimerad. Den speglar den rikiga världen alldeles för mycket och vem fan vill leva i en grå värld? stackars barn säger jag bara och piss på er SVT men tack för andra avenyn


Kommentarer
Postat av: niiiinnnaa

I AGREE!! den suger, dock tycker mamma den är bra. hon går upp tidigare än mig för att se den! torsken själv.. btw i love you

2008-12-01 @ 21:38:52
URL: http://eelinaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0