SVERIGE

Nu har jag ätnligen landat och känner mig redan hemma och min vanliga vardag har satt igång. Igår var jag med Stina och Alina. Vi gjorde mat och kollade på film och hade det super bra precis som vi alltid har de. Vi gick förbi olearys en snabbis för att träffa fanny, det var så otroligt skönt att få se henne och se att hon var sig lik! träffade även annie där, goddamnit vad jag tycker om den tjejen, jag trivdes i henne ssällskap på en sekund, ovanligt men skönt!
Just nu sitter jag hemma hos Jonna och kollar på något ovärt amerikanskt program. vi ska snart åka och hämta mitt dricka som jag skall ha till ikväll. då ska jag få träffa elina och isabella, och ananas :)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0