the day after THE day

Mamma har väckt mig flera gånger under dagen, jag kommer inte riktigt ihåg varför varje gång men hon var inne och städade mitt rum en gång iaf. Varför man gör de när ens dotter ligger och sover förstår jag inte. idag åt vi julmat igen, de är ju så gott! Sedan lunch har jag och pappa spelat våra nya spel till Wii, mario cart och guitar hero. De tråkiga är att jag var verkligen dålig på de, jag brukar inte vara såå dåligt på tv spel men tydligen köpte mamma och pappa perfekta spelen åt mig så jag verkligen skall känna mig dålig. Jag fick min söta legobits mp3, en blå. Halsband och armband från thomas sabo och två grejer till att hänga i halsbandet. Jätte stora blingbling öronhängen från SNÖ som jag redan nu vet att jag kommer tappa bort inom en snar framtid. Massa kläder, hälften skall jag lämna tillbaka och sen fick jag jätte mycket mer men de orkar jag inte skriva upp. Snart kommer Jonna hit, och nu ska jag spöa pappa i guitar hero.
peacepåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0