S

Nu har jag äntligen lagt mig till ro, kom hem för en liten stund sen. Har vart vid Alina hela kvällen och lagat god mat och bara myst. Jag älskar hennes hus i stan och jag älskar hennes soffa, haha. Annars blev det en kort dag i skolan och sedan stan, jag är nog sorglig har köpt julklappar till mig själv. Greaat... Nu tror jag Karolina kommit till Sverige, och imorgon ikväll står vi och väntar på henne. Vi kan få vänta länge om hon kommer på Lördag natt, vi har ingen aning. Menmen.. Imorgon går jag sista skoldagen på den här veckan, sen är det snart dags att lägga 2008 bakom sig. Det är sjukt hur snabbt det gått och hur kul jag haft det här året, och framför allt alla nya människor jag träffat. Ja det här året har varit bra och jag ser framemot ett nytt år helt enkelt! jaja, Sleep well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0