Tidsfördröj?

Nu har jag precis sett klart Hancock, hyfsad bra film! Imorgon väntar en ny dag i skolan, lite kortare än dom andra. Något positivt. Jag diggar min klass nu, iallafall för stunden. Jämt ska vi göra saker och idag åkte vi pulka och imorgon är det film.. Annars har vi en rolig sammahållning i våran klass, iallafall en del tjejer pga vissa människor som vi alla har haft med att göra med på olika sätt så hade vi visst något gemensamt, kom vi på efter ett tag. Det var komiskt, eller hon är komisk rättaresagt... Efter skolan och kanske hela kvällen framöver? ska jag och Alina har en hel dag tillsammans, hon är allt bra! För övrigt går det knappt att nå mig på dagarna, när jag kommer hem glömmer jag att jag ska träna och sen sätter jag på en film jag laddat upp på morgonen och somnar.. Jag går i ide i mitt eget rum rättaresagt, ägnar säkert flera flera timmar i min säng. Då blir det såhär att klockan är strax över halv ett och jag är inte ett dugg trött, great job! Iallafall ska jag söka jobb nu tror jag, jag behöver lite pengar. Men vart jag ska söka är ännu inte klart, har dock fått ett antal tips! Jag ska ta tag i mitt liv, hahaaa.. Då blir min mamma glad! Hon klagar dock inte på mitt liv som jag lever, det är bra ska ni veta.. typ chill? Och nu för att få upp mig ur sängen blev det helt plötsligt bråttom med att göra om mitt rum? (Ligger nog en baktanke med det hela, kanske att få ut mig ur min säng?) Så nu ligger det IKEA kataloger i massor nedanför mig säng och väntar på mig.. Jag lär ju aldrig hitta det jag vill ha i vilket fall! Nej nu skrev jag massa ointressant saker, men det får ni leva med egentligen bara för jag skulle bli trött.. Nu ska jag se på tv. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0