Inte jag heller...

Just nu sitter jag i skolan, missade ett utflykt för att jag försvov mig. jag kom ändå bara en halvtimme försent. Igår var vi på ett jätte stort akvarium och kollade på massa konstiga saker. Jag tog faktiskt på en haj JONNA!!! Och en sköldpadda, den såg ut som en riktig farfar. Sen har ajg sovit på ett kloster också, det var läskigt och k a l l t! jag som är så spökrädd låg inne på rummet mest hela tiden. Sen var jag kissnödig men vågade inte gå på toa så jag låg bara och tänkte på hur skönt de skulle vara att få kissa, så jag låg uppe rätt länge. Vi gick upp i ett jätte högt berg för att komma till de där klostret, så min rumpa är inte skön. Ikväll ska vi på titos, det är girls night. det kan nog bli riktigt kul! Nu är det 29 dagar kvar tills jag kommer hem, och jag längtar hem helt sjukt mycket. Men jag kommer klara det och de är jag stolt över.

Grattis till Joanna som fyller 17, önskar att jag kunde vara där och ge en liten present. Men de får bli senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0