k

Cause its all in my head
I think about it over and over again
And I can't keep picturing you with her
And it hurts so
bad
Cause its all in my head
I think about it over and over again


_______________________________________________________________________________________________


     Hela min kropp skriker, de gör så sjukt ont. Jag kan bara inte förstå hur ond en människa kan vara, hur falsk man kan vara. Allt de här äcklar mig, jag blir äcklad av mig själv att jag ens kunde lyssnat på ditt skit snack. Hur kan man ha samvete att blåsa en människa så mycket som du gjort. Jag vet inte vart jag skall ta vägen, jag får panik av tanken. Tanken på er två tillsammans. Tur att någon iallafall kan vara ärlig, annars vet man ju inte hur länge de här skulle ha hållt på. Det känns som att jag kastat bort så otroligt mycket tid på dig. Hur har jag ens kunnat känt mig lycklig med dig. Nu fattar man ju vad bara ord kan påverka. Det här har förstört så otroligt mycket för mig både psyikiskt och fysiskt. Illamåendet har hållt sig kvar i flera timmar. Du är så sjukt respektlös, jag får rysningar av tanken på dig. Det här är de sjukaste jag varit med om. Dubbelliv är ett liv för dig men inte för oss. När man hör hennes historier så hör man hur mycket som är sant, hur kan du ens behandla mig såhär. Men jag önskar er all lycka i framtiden, verkligen. Önskar iaf henne lycka, du är inte värd ett pisss.

Nattens tack ger jag till dig annie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0