KALLA SPANIEN

Nu står vår värdmamma nere i köket och sjunger för full hals. Jag kan inte riktigt tyda orden med tanke på att
jag är på övervåningen. Caroline sitter nere och pratar i telefon som vanligt och jag sitter här uppe och
slickar klubba. Det är så kallt här så jag blir orolig att förfrysa, jag hade en vän förut som hade förfrusit
fötterna och alltid var tvungen att  ha strumpor på sig. Jag har alltid trott att om man förffryser något
så måste man skära av kroppsdelen, men antagligen inte eftersom han är en väldigt framgångsfull fotbollspelare
numera, och de går ju inte utan fötter. Nog om de, idag har vi varit på stan hela dagen, jag Josefin och Carro.
Jag hittar så mycket saker hela tiden och jag håller på att bli tokig, jag skulle önska att jag hade en pojkvän
att köpa till också, de finns så mycket fint på ZARA man. Imorgon ska jag unna mig två saker, men de får ni inte
veta vad de är, ska nog lägga upp bilder imorgon. Anledningen till att de är så bildfattigt i mina inlägg är fö
att jag inte har med mig min kamera och Carolien har glömt sin sladd till datorn. Igår stannade jag och Caroline
hemma och kollade på film istället för att träffa dom andra. Det var välbehövligt, de passade så bra också
för mean girls var precis färdigladdad när vi la oss i sängen, men jag somnade redan efter tio minuter. Ikväll
kommer nog Josefin hit ett tag, hon ska fixa mina naglar, mina äckliga omålade naglar. Just nu sitter jag och pratar
med mamma om julen och väntar på att mitt badvatten ska bli klart, synd bara att schampoot är slut. Ikväll ska jag
ge mean girls en till chans, den är ju så bra. På söndag är det 20 dagar kvar tills jag åker hem, hoppas att de går
snabbt. Men på söndag flyttar jag ju till Pernilla, det är ju hur bra som helst. Jag som alla andra börjar bli
förkyld så de bara sjunger om de. Mitt huvud dunkar hela tiden och mina näsa är rödare än rudolfs, jag har till och
med böprjat hosta och de är mitt värsta. Får se om jag kommer upp imorgon, men förhoppningsvis mår jag bättre imorgonbitti
Vi ska ju ha naturkunskap och VEM vill missa NK-lektioner? Förresten har min linje lagts ner ute i Slite så
i framtiden kommer jag att studera ute i Klintehamn vet inte riktigt hur jag känner inför de. Det enda som är jobbigt
med att va i klinte är att Natalie & Bellis inte kommer vara där lika mycket.
Nu ska jag bada! pusspåre

Kommentarer
Postat av: nattis och bellis

det är klart vi kommer lilla gumman

2008-11-27 @ 15:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0