Now You're Gone

Nu ligger jag i min säng igen, äntligen hemma kanske man ska säga. Har kommit på att det jag lägger mest tid på är att leta efter mian tusen kontroller, det är helt sjukt. Var jag än lägger dom, så försvinner dom bara en timme efter. Varje dag, leter jag minst 20 minuter för att tillslut hitta dom och komma till ro. Annars Blev en sen skoldag idag, hem äta och sen iväg och träna... Sen blev det en liten promenad också, skönt att få lite lugn och roa. Imorgon åker jag vid ett(?) tror jag med flyget till Arlanda för att sedan bege mig till storstaden för att möta upp mamma och kanske shoppa lite, och senare åka till Uppsala. Imorgon kväll får vi se vart jag hamnar, kvällen ska iallafall tillbringas med Filip och hans kompisar kanske för hoppningsvis. Och Lördagen också antar jag. Ska nog klämma in en träff med Tobias också under helgen, om jag hinner. Nej nu ska jag göra klart min läxa och senare se på film, ska också packa som jag glömt helt och hållet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0