Out From Under

Nu sitter jag här än en gång, vilket inte är inte alls är är ovanligt.. Dagen var lång bara som det var och extra lång eftersom jag hade ont i både öron och hals, sen stan och kolla lite olika saker. Hem och äta, och när jag är hemma har min älskade pappa köpt halstabletter och massa vitaminer samt gjort min favorit middag! Han är allt bra. Iallafall så låg även en lapp på matbordet, och då hade min klänning kommit på posten. Så nu har vi varit och hämtat den, jag gillar den verkligen. Men den är väldigt speceill, nyårs blåsa kanske? Haha.. Nyår säger mig ingenting längre, jag längtar inte ens och tänker inte planera något förens sent i år. Men vi har dock blivit bjudna till min syster i Olso på nyår.. Så det får vi väl se om det blir att åka dit! Annars har jag sett på Mr & Mrs Smith, bra film entligt mig och jag har jag hunnit se på Victoria Secret's Show, än en gång. Lika bra varje gång! Imorgon är det redan Fredag och vilket betyder sista skoldagen på denna vecka och sedan helg. För helgen har jag inga större planer, men något roligt ska vi väl alltid hitta på! Puss

Kommentarer
Postat av: alina

neeeee. stonie åk inte ifråån mä

2008-11-28 @ 15:02:11
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0