SPANIEN

Idag gick vi upp runt ett, och vid två kom Ana hit. Vi pratade om allt på denna jord. Vid halv sex mötte jag Pernilla vid
Plaza Progreso och vi tog bussen till Porto Pi för att kolla på bio. Vi såg high school musical, på spanska...
Så ni förstår att jag inte fattade så mycket, men den var bra och det var hur mysigt som helst. Vi hade köpt
med oss massa gott och frossade i oss. Jag har haft en riktig depp dag, jag har inte lust med nånting.
Mamma har lovat mig en överraskning om jag klarar att vara kvar till jul, jag tror inte ens att de lockar.
Det är skit väder och det ska de vara fram till jul, kul! kuljul. Igår när jag och Caroline var på väg hem så
öppnade sig himmlen, jag har aldrig i mitt liv sett så mycket regn, vatten dropparna studsade en meter upp i luften
efter att dom landat på marken. Jag vill hem till Fanny och ha filmkväll, och träffas efter skolan varje
dag så som vi gjorde förr. Sen vill jag luncha på Thai Thai med Stina och Alina.Bra tider vill jag säga! Det är helt sjukt hur mycket saker man saknar där hemma.
Om sex veckor och tre dagar kommer jag att vara hemma, jag vill lägga mig i ide och vakna upp till dagen vi
ska åka hem. Jag hade inte ens tvekat. Förhoppningsvis så kommer Jonna hit, de kommer lätta så jävla mycket.
Då har jag något att längta efter som inte är en evighet till. Jag ska bara ringa hennes pappa och övertala
honom att skicka hit henne.
tycker ni att jag borde åka hem?

tack cilla för kommentaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0